Ja. Vi gir våre kunder muligheten til å opprette fraktbestillinger via Brings API som vil opprette sendinger via vår avtale, og som vil vises direkte i vårt system. Når du registrerer deg for en konto hos Profrakt.no, kan du på forespørsel få tilsendt API-detaljer som kan benyttes til å kommunisere direkte med Brings API. API detaljene inkluderer ditt Bring kundenummer, API-brukernavn og API-nøkkel. API informasjonen kan benyttes i tredjeparts integrasjoner (Som "Bring Shipping" for Shopify, eller "Bring Fraktguiden" for WooCommerce), eller eventuelt i en egenutviklet integrasjon, for å kommunisere direkte med Brings API for opprettelse av sendinger. Når Bring fysisk har registrert pakkene i sine systemer, vil de påfølgende dag dukke opp i deres konto på Profrakt.no. Her vil du ha full oversikt over alle forsendelser, rabatter og fakturaer. Om dere trenger hjelp eller har spørsmål, er vi tilgjengelige på både telefon og e-post, eller dere kan booke et onboardingsmøte. Support vil alltid være kostnadsfritt hos oss, og vi hjelper dere gjerne i gang.
EDI løsning: Du kan også bruke eksisterende EDI-løsning dersom du foretrekker det. En EDI leverandør vil normalt sett kun trenge ditt kundenummer hos oss for å legge til avtalen. Vi minner dog om at det også kan være penger å spare på å kun bruke Profrakt og våre systemer for opprettelse av sendinger.