Vi i Profrakt ønsker å informere deg om dette gebyret slik at du kan være oppmerksom på kostnadene knyttet til å sende med Bring. Vi vil også fortsette å sammenligne priser og tilbud fra ulike transportører og tjenester for å finne de beste alternativene for deg.
Hva om pakken blir returnert, blir jeg likevel belastet for dette?
Svar: gebyret vil bli lagt til prisen på din sending og vil ikke bli refundert selv om pakken din blir returnert eller ikke kan leveres.
Hva er alternativet?
Svar: Alternativet til å levere pakkene inn selv er å opprette en fast henteavtale. Da vil Bring hente pakkene hos deg, og vi tilbyr reduserte priser på slike henteavtaler via Profrakt. Ta kontakt dersom dette er interessant for deg og din bedrift. Les mer om Brings henteavtale HER. Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørsmål om innleveringsgebyret eller ønsker å finne ut av alternative fraktløsninger. Vi er her for å hjelpe deg med å finne den beste løsningen for din virksomhet. Les mer om pristillegg fra Bring her.
Pakke innlevert på Posten: kr. 21,- (gjelder ikke Ekspress neste dag og Pakke i postkassen