Hva kan vi hjelpe med?

Hjelpesenter
Pristillegg og faste gebyrer
Bring
Hva er innleveringsgebyret til Bring?

Vi i Profrakt ønsker å informere deg om dette gebyret slik at du kan være oppmerksom på kostnadene knyttet til å sende med Bring. Vi vil også fortsette å sammenligne priser og tilbud fra ulike transportører og tjenester for å finne de beste alternativene for deg.

Hva om pakken blir returnert, blir jeg likevel belastet for dette?

Svar: gebyret vil bli lagt til prisen på din sending og vil ikke bli refundert selv om pakken din blir returnert eller ikke kan leveres.

Hva er alternativet?

Svar: Alternativet til å levere pakkene inn selv er å opprette en fast henteavtale. Da vil Bring hente pakkene hos deg, og vi tilbyr reduserte priser på slike henteavtaler via Profrakt. Ta kontakt dersom dette er interessant for deg og din bedrift. Les mer om Brings henteavtale HER. Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørsmål om innleveringsgebyret eller ønsker å finne ut av alternative fraktløsninger. Vi er her for å hjelpe deg med å finne den beste løsningen for din virksomhet. Les mer om pristillegg fra Bring her.

Pakke innlevert på Posten: kr. 21,- (gjelder ikke Ekspress neste dag og Pakke i postkassen

Som en variabel del av prisen legger Bring på et drivstofftillegg for pakker og gods sendt gjennom Brings transportflåte.

Version 21 June 2022
Denne nettsiden bruker cookies, og nederst på denne siden får du en komplett oversikt over hvilke.
Vi bruker informasjonskapsler blant annet for å gjenkjenne deg som bruker i form av et anonymt id-nummer. Denne identifiseringen gjøres for å analysere trafikken på nettstedet og for å oppnå mer presis og relevant markedsføring i form av målretting av annonser.
For markedsføringsformål deler vi informasjon om hvordan du bruker nettstedet vårt med partnerne våre innen sosiale medier og annonsering, som kan kombinere den med annen informasjon du har gjort tilgjengelig for dem, eller som de har samlet inn gjennom din bruk av tjenestene deres. Les mer om hvilke opplysninger vi samler og hva vi ber om samtykke til i vår personvernerklæring.
Cookies er altså små tekstfiler som brukes av nettsteder for å holde styr på ulike opplysninger om de som besøker nettstedet. Filene lagres i din nettleser på din PC eller mobilenhet, og du kan derfor bruke innstillingene i din nettleser til å avvise dem eller slette dem.

Praktiske frakt-løsninger direkte i Mystore

I tillegg til at en cookie kan lagre valg du har gjort på et nettsted (som valg av språk eller varer lagt i handlekurv) benyttes ofte cookies til å lagre id-nummer. Dette gjør at opplysninger om deg og din bruk av nettstedet kan lagres i andre databaser, med en henvisning til dette id-nummeret. På den måten kan vi analysere hvordan ulike brukere benytter nettstedet uten at vi trenger å identifisere dem med navn eller andre personopplysninger.

I personopplysningsloven

I personopplysningsloven og GDPR er slike anonyme id-nummer allikevel definert som personopplysninger, og vi må derfor ha et lovlig behandlingsgrunnlag for å samle, lagre og behandle slike opplysninger. Hvilket behandlingsgrunnlag vi baserer oss på for ulike opplysninger og ulike formål er beskrevet i vår personvernerklæring.
Dersom behandlingsgrunnlaget er "legitim interesse/interesseavveiing" vil du oppleve at vi tillater ulike verktøy å lagre cookies i din nettleser uavhengig av hvorvidt du har tatt et valg eller ikke. Du kan allikevel slette eller sperre slike cookies ved å bruke funksjoner i nettleseren din.

For markedsføringsformål deler

Dersom behandlingsgrunnlaget er "samtykke" forholder vi oss til det valget du tar i varselet som dukker opp når du besøker nettstedet, og vi anser ikke samtykke som gitt før du har tatt et aktivt valg.Dersom du tidligere har tatt et valg vil du ikke få varselet på nytt, så lenge den cookien som husker dette valget er aktiv.

Har denne artikkelen hjulpet deg?