Logistikkgruppen AS ble startet i 2021 og har bygget opp merkevaren Profrakt som har 600+ norske nettbutikker på kundelisten og raskt blitt en ledende aktør innen frakt- og logistikkløsninger. Selskapet utvikler tjenester som automatiserer netthandelsdriften, og med det utvidede tjenestespekteret søker vi flere ansatte som vil ta del i videre vekst.
Som Customer Success Manager i Logistikkgruppen AS vil du ha ansvaret for å følge opp nye kunder slik at de kommer i gang med tjenestene på en god måte. Det vil også være en oppgave å følge opp eksisterende kundebase og sørge for at de blir gjort kjent med ny funksjonalitet og tjenester som lanseres av selskapet.
Stillingen er en nøkkelposisjon som vil fungere som bindeledd mellom den tekniske og kommersielle avdelingen i selskapet. Vi søker en person med erfaring fra kunderelasjoner og grensesnittet mot teknologi. Interesse for ny teknologi og noe teknisk innsikt er en fordel, men ikke et krav. Det er ønskelig at søkere har ambisjoner om lederposisjoner ettersom det er naturlig at avdelingen vil utvides i takt med selskapets videre vekst.
Søknadsfrist snarest! Søknader behandles fortløpende.
Om arbeidsgiveren
Logistikkgruppen AS ble startet i 2021 og har siden oppstarten opplevd stor vekst. Selskapet har 22 ansatte og utvikler systemer og teknologi som optimaliserer netthandelsdrift for både norske og internasjonale netthandelsaktører. Selskapet består i stor grad av utviklere og tekniske ressurser, men vi søker nå nøkkelpersoner i front av organisasjonen som vil bidra til videre utvikling.